czwartek, 7 maja 2009

Biwak ?







no bo my jestesmy 2F ;D a 2F rządzi :p

10 komentarzy:

Agnieszka pisze...

mamy nadzieję , że się pani nie obrazi za zdjęcie :))

bo ile radości daje nam biwak ;D

Agnieszka pisze...

mamy nadzieję , że się pani nie obrazi za zdjęcie :))

bo ile radości daje nam biwak ;D

laska pisze...

2 F nie rzadzi, po prostu musi podtrzymac zwyczaj klas f w liceum, szczególnie jesli biwak bedzie w Nogawicy : D

adam pisze...

Miejmy nadzieje że NIEKTÓRZY są wystarczająco dojrzali jak na swój wiek i uda nam się nie zawieść pani Ewy, która nam zaufała poprzez pozwolenie na ten biwak.

laska pisze...

Adasiu, nie mówmy "niektórzy" tylko bambusy, po co mamy ukrywać to ?

adam pisze...

Ano po to, ze ja nikogo konkretnego na mysli nie mialem ; p
Nie chce po prostu zebysmy przez CZYJEKOLWIEK (i zwracam sie tu bez wyjatku do wszystkich - takze do Ciebie) bezmyslne zachowanie odpowiadali zbiorowo, a niestety takiej pewnosci nie mam (tym bardziej ze Twoj pierwszy komentarz zabrzmial dosc zlowieszczo a moja odpowiedz skierowana byla także/przede wszystkim wobec Ciebie ;PPPPP)

laska pisze...

mylisz moje pozoimu drogi oklego, w tym momencie porówanles mnie do sam wiesz kogo, nie roztrzasajmy tego, ale z mojej strony to bylo tylko ironia, nie chce by nam zabrano szczesliwe numerki : P

adam pisze...

Przepraszam, ale probowales mi przypisac intencje ktorych nie mialem. Juz i tak wystarczy, ze w naszej klasie wszystko to co powiesz Ty jest skierowane potem przeciwko nam obu ;P (lub na odwrót).

laska pisze...

moze jest tak, bo czesc spoleczenstwa nie posiada wlasnego potencjalu myslowego ? jestesmy jednym cialem, jedna dusza?

justyna pisze...

wy to macie dobrze ;pp