czwartek, 23 kwietnia 2009

Wywiad z Sebastianem Chylewskim- laureatem Olimpiady Teologicznej w Kaliszu



Judyta: Powiedz nam, Sebastianie, czy długo przygotowywałeś się do tej olimpiady?
Sebastian: Bardzo długo. Na etap ogólnopolski trzy tygodnie przed weekendem finałowym.
J: Z jakim źródeł korzystałeś?
S: Przede wszystkim Pismo święte, katechizm...
J: A czy ta olimpiada miała jakiś konkretny temat?
S: Tematyka religijna, choć głównie związana z życiem.
J:To może opowiedz nam coś więcej o Twoim sukcesie, które miejsce udało Ci się zająć, jakie były nagrody?
S: Przede wszystkim miało to miejsce w Kaliszu, nagrody były różne: pierwsze miejsce to był laptop, drugie- sprzęt audio a trzecie to aparat cyfrowy. Reszta otrzymała jakieś drobne upominki- książki, breloczki... Mnie udało się zająć dziesiąte miejsce. Otrzymałem zaświadczenie, że mam tytuł laureata i mogę się starać o indeks na wydziałach tj. teologia czy filozofia
J: To ogromny sukces. A ile osób brało udział w tej olimpiadzie?
S: 124 odoby
J: To dosyć sporo...większość dziewczyn czy chłopaków?
S: Dziewczyn. Poznałem naprawdę wiele interesujących osób o podobnych zainteresowaniach co ja.
J: Dziekuję za wywiad i gratuluję :)
S: :) <>


SEBASTIANOWI JESZCZE RAZ GRATULUJEMY!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

gratulacje!