piątek, 5 września 2008

Pierwszy tydzień za nami :)

Minął już pierwszy tydzień nowego roku szkolnego. Każdy z każdym pokrótce już ze sobą porozmawiał, poopowiadał wrażenia z wakacji i teraz nie pozostaje nam już nic innego, jak powolne wracanie w rutynę codziennych zajęć.
Druga klasa wiąże się z nowymi przedmiotami, tj. WOK (Wiedza o kulturze), PP ( Przystosowanie obronne) oraz WOS ( Wiedza o społeczeństwie). Jesteśmy już po tych pierwszych lekcjach: mile zaskoczeni, rozbawieni, przerażeni no i "trochę" znudzeni:P
Miłą odmianą jest nasz plan zajęć, który o dziwo nie zawiera żadnych 8 lekcji!

Na zakończenie kilka naszych klasowych fotek:


Agnieszka, Magda, Monia, Kasia a z tyłu Beti :)




przerwa to czas, kiedy można spokojnie porozmawiać :)



jesteśmy święci jak aniołki :P


nie ma jak to pilne słuchanie pana na lekcji :P




9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

PP (Przystosowanie obronne) - zabiłyście mnie

Anonimowy pisze...

Nawet nie wiem kiedy mi fotę walnęłyście xD

Nie cieszcie się...niedługo wrócę ze szpitala xD

:)

Anonimowy pisze...

ta nasza wspaniała "aktywność" na matematyce xDD

Anonimowy pisze...

PP ( Przystosowanie obronne)yyy... jak już to przysposobienie...
a tak w sekrecie to wam powiem, że PP to PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI...

Anonimowy pisze...

widzę ze nie tylko ja zauwazylem błąd, PP - Przystosowanie obronne ? Ja zawsze byłem przekonany, ze podstawy przedsiebiorczosci ; ) zły podrecznik kupilem ; /

Anonimowy pisze...

Wasz blog jest po prostu zajo

--
karol210

Anonimowy pisze...

małe błędy się mogą zdarzyć :)
ten przedmiot też fajny ;p
pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

Faux pas ;p

juju

Anonimowy pisze...

jestem az na dwoch zdjeciach !! :)