poniedziałek, 15 września 2008

Kolejny tydzień za nami ...

Kolejny tydzień nauki za nami. W szkole czas jakoś szybciej leci. Już połowę września mamy za sobą :)
A nauczyciele nie próżnują. Mieliśmy już kartkówkę z języka niemieckiego, która wypadła raczej dobrze jak po dłuższej wakacyjnej przerwie. Oprócz tego doczekaliśmy się też kartkówki sprawdzającej znajomość lektury "Cierpienia Młodego Wertera". Kto przeczytał ten wie jakie to dla nas były cierpienia czytając tą książkę :p No a na środę mamy zapowiedziany nasz pierwszy sprawdzian z języka polskiego (z oświecenia) . Tak, tak ... nauka się zaczęła moi drodzy ;p

Powodzenia w szkole :)


p.s przynoście kwiatki do klasy 2F ! !



~~Agnieszka ~~

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja nie mam książki, żeby się nauczyć z polaka ;/ Kurczę małe...mam problem ;/

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Maras, nie bój, ja też nie mam xD