środa, 4 czerwca 2008

Wywiad :)

Witam Państwa bardzo serdecznie. Dzisiejsza notka będzie trochę nietypowa, bo w postaci wywiadu :) Otóż jak z pewnością garstka z Was wie nasz klasowy kolega, Adam Brzoszczyk,
już w czwartek jedzie na kolejny etap konkursu historycznego "Losy żołnierza...". Jest to bardzo wielkie osiągnięciem, dlatego piszemy o tym na blogu :)



ZAPRASZAM DO PRZECZYTANIA MINI WYWIADU Z ADAMEM :)


Judyta: Witaj Adamie :)

Adam: Witam.

J: Jak tam samopoczucie przed czwartkowymi zmaganiami?

A: Muszę powiedzieć, że jestem raczej dobrej myśli, cel osiągnąłem, jestem w Warszawie, teraz pojadę i będę się dobrze bawił :)

J: Ile osób będzie na tym konkursie? To już chyba jakaś czołówka?

A: Ojej... Z tego co mi się wydaje ok. 30

J: Czyli jesteś wśród 30. najlepszych z Polski :) Długo zamierzasz się uczyć na ten konkurs?

A: Musze powiedzieć, ze od 4. kwietnia nie zrobiłem praktycznie nic (śmiech).

J: A w następnym tygodniu będziesz chodził do szkoły, czy sobie zrobisz wolne?

A: Najprawdopodobniej przyjdę w przyszłym tygodniu, aczkolwiek zrobie sobie wolne w piątek/

J: Po konkursie?

A: Nie przed :)

J: Aha, w ten piątek. Masz zamiar cały piątek poświęcić nauce?

A: Absolutnie nie.

J: No to czemu robisz sobie wolne?

A: Mam angielski :P

J: Aha, rozumiem xD a o której ten konkurs się zaczyna?

A: W czwartek sam nie wiem o której, podobno o 11.00, przez cały czwartek oraz piątek, niech klasa życzy mi powodzenia.

J: A czemu w piątek? To trwa dwa dni?

A: Tak, trwa dwa dni. Jest złożone z 9 konkurencji niezależnych od siebie, które są potem sumowane.

J:

Pisemne?

A: Tak i dwie ustne. Oczywiście w czwartek oglądamy wspólnie Euro z kolegami na konkursie, a w sobotę jest dekoracja.

J: I wyniki?

A: Tak.

J: Czyli wyniki będą już znane w sobotę?

A: Tak.

J: Dzięki. Nie mam więcej pytań. Może masz ochotę powiedzieć coś do klasy czy do osób odwiedzających naszego bloga?

A: Cóż mogę powiedzieć klasie. TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI!




koniec

Juju
 

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Trzymamy nawet "kciuki od nóg" :D

Anonimowy pisze...

nie ma to jak wywiad na religii, lol

Anonimowy pisze...

Rolling On the Floor Laughing xD

Anonimowy pisze...

hehe najlepszy jest ten tekst z angielskim ;pp
powodzenia ! będziemy 3mac kciuki :**

Anonimowy pisze...

Ja też 3mam kciuki xd
powodzonka ..

:*