czwartek, 15 listopada 2007

kilka słów o Sebastianie:D

Kolejny tydzień dobiega do końca i zbliża sie weekend przez wszystkich wyczekiwany.
Razem z resztą założycielek postanowiłyśmy, aby napisać kilka słów o naszym koledze
Sebastianie:D. Jest on bardzo dobrym uczniem, który czasem potrafi doprowadzić klase do furii.
W tym tygodniu najbardziej utkwiło nam pytanie które zadał na geografii ''chce mnie Pani?".
Oczywiście było wesoło ale wszyscy go lubimy w końcu jest najbardziej chętny aby odpowiadać
a poza tym uwielbia mapę polityczną :-). Mam nadzieję że zapał Sebastiana nie zgaśnie.




A teraz pocieszające wiadomości:D
*przed nami weekend
*we wtorek wyjazd do kina(co zmniejsza ilość nauki)
*i kolejna wywiadówka dopiero pod koniec stycznia:D

~~Monika~~

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Sebastian i te jego nieświadome miny :p
przypatrzcie się kiedyś a będziecie 'sikać'
"chce mnie pani" lol
tekst roku heh
pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

hehe ^
normalnie Bk nieraz z niego :)
przynajmniej wesoło jest w klasie ...

pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

sebastian jako jedyny mnie popiera z mapa polityczna, master

Anonimowy pisze...

dla mnie każda mapa jest czarną magią.... a tak sebastian to chociaz powie, na jakim kontynencie co leży...

tylko gdzie są jakie kontynenty ? :PPP