sobota, 17 stycznia 2009

Konkursy

Dużymi krokami zbliża się koniec pierwszego półrocza ( to już w ten piątek ! :P ). W związku z tym dzisiejsza notatkę chciałabym poświęcić konkursom, jakie miały miejsce od września. Nie wiem, czy udało mi się je wszystkie spamiętać, dlatego nie gniewajcie się, jeżeli o którymś zapomniałam :P :P

- w listopadzie oraz w grudniu odbyły się dwie olimpiady z języka niemieckiego, w których udział brali: Carmen Nowak, Judyta Brauer oraz Sebastian Chylewski
-29 listopada 2008 była Olimpiada Wiedzy o UE- Adam Brzoszczyk i Mateusz Laskowski
-1 grudnia 2008 byl szkolny etap Olimpiady Wiedzy o Regionie i Przedsiebiorczosci- z naszej klasy udział wzieli: Karolina Ziółkowska, Adam Brzoszczyk, Mateusz Laskowski- do dalszego etapu zakwalifikował się Adam
-10 grudnia 2008 odbyl sie etap szkolny konkursu wiedzy o Kazimierzu Wielkim- Agnieszka Kubańska, Monika Gwizdała, Ania Swoińska, Judyta Brauer, Marta Wegner, Łukasz Marczak, Adam Brzoszczyk, Sebastian chylewski, Mateusz Laskowski- do nastepnego etapu przeszła Judyta
- w grudniu odbył sie również konkurs na kalendarz adwentowy- Kasia Jarmużewska, Kuba Górski, Agnieszka Kubańska, Marta Wegner, Karolina Ziółkowska, Patrycja Chmara ( zwyciężyla Agnieszka)- oraz na kartkę bożonarodzeniową- Kasia Jarmużewska, Bożena Leszczyńska, Judyta Brauer
-9 stycznia 2009 odbył się etap szkolny "Losów żolnierza i dziejow oręża polskiego"- dalej przeszli Mateusz Laskowski oraz Adam Brzoszczyk
-13 stycznia 2008 odbyl sie konkurs historyczny Krag- udział wzięli: Judyta Brauer ( nie udało mi się uciec :P ) Adam Brzoszczyk, Mateusz Laskowski oraz Sebastian Chylewski
- w styczniu odbył się równiez kokurs teologiczny, w którym udział brał Sebastian Chylewski, udało się mu przejśc dalej
-31 stycznia 2009 odbedzie sie wojewodzki etap Olimpiady Wiedzy o Polsce i Świecei Wspolczesnym, w którym udział wezmą Adam Brzoszczyk oraz Mateusz Laskowski

Wybaczcie mi jeżeli zapomniałam wspomnieć o czyims udziale w wyżej wymienionych konkursach... jestem tylko człowkiekiem :P

GRATULUJEMY WYŻEJ WYMIENIONYM !


Juju

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Troszku tego było xD

:***

Anonimowy pisze...

i ja ;] na kalendarz adwentowy ;]]

Magda ;p

Anonimowy pisze...

a mi sie udało uciec z "Kręgu" xD

Martuch