środa, 16 stycznia 2008

Koniec I pólrocza

Dzisiaj oficjalnie zakończyliśmy I semestr roku szkolnego 2007/2008. Oceny mniej lub bardziej zadowalające są już długopisem wystawione w dzienniku, a za tydzień i jeden dzień chcąc ( nie chcąc) dowiedzą się o nich rodzice na wywiadówce :P
Nie ma co się zamartwiać, gdyż przed nami cały drugi semestr. Weźmy się ostro do pracy i poprawmy swoje ocenki, chociażby o jedną w górę. Zacznijmy już w ten weekend, gdyż przypominam, że w poniedziałek czeka nas test z matematyki z całego pierwszego półrocza. Pokażmy więc na co nas stać i czego zdążyliśmy się już nauczyć :) 

...a już za półtora tygodnia ferie...
i będziemy mieli czas na odpoczynek


~~Juju~~

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja mogę być z siebie zadowolony:)
Sebcia

Anonimowy pisze...

ja tam też jestem zadowolony, niby najgorsza średnia w mojej szkolnej karierze, ale już mi przestało na tym zależeć, no może trochę z angola xD, za to wielkie brawa dla Juju :D

Anonimowy pisze...

:)współczuje testu w poniedziałek....chociaż właściwie dobrze wam tak:P

Anonimowy pisze...

test z matmy = masakra xD
chce już ferie ;p